• Wszystkie kilometry: 41923.30 km
  • Suma w górę: 152477 m

Wykres roczny blog rowerowy darkrider.bikestats.pl

Czwartek, 31 grudnia 2015 Kategoria Trening MTB

Zakończenie sezonu 2015 w górach

z okazji wyjazdu sylwestrowego do ustronia i kompletnego braku śniegu zabrałem se rower i dzisiaj zrobiłem pożegnanie roku w górach w zimie bo zima w końcu przyszła i jest spory mróz przez cały dzień, temperatura min. -5stC a max w słońcu 0,6stC ale nawet na zjazdach nie było mi jakoś zimno no tez nie dopylalem jakoś mocno bo czy łzawią mimo okularów, z ustronia pojechałem przez dobkę na trzy kopce potem zjazd żółtym szlakiem do rozwidlenia i w prawo na cyrlhle zjazd do wisły trochę po deptaku i podjazd do tego samego rozwidlenia tak jak trasa bikemaratonu zrowu przejazd przez cyrhle i podjechałem jeszcze na obłaziec bez szlaku, zjazd przez dobkę do jaszowca, pogoda super miejscami trochę śniegu na szlakach ale to raczej ze szronu a tak to sucho, nawet nie zmarzłem i jechało mi sie dobrze chociaż tętno miałem jakieś szaleńcze ale to wkoncu góry zimą