• Wszystkie kilometry: 41923.30 km
  • Suma w górę: 152477 m

Wykres roczny blog rowerowy darkrider.bikestats.pl

Niedziela, 27 września 2015 Kategoria Zawody

BikeAtelierMaraton Tychy

to już ostatni mój start w tym sezonie wiec nawet z uwagi na spore opady dzień wcześniej oraz po przetaczającym się przeze mnie parę dni wcześniej mikrobie nie zastanawiałem się zbytnio nad niczym i pojechałem na następny dzień do Tychów, pogoda zapowiadała się dobrze chociaż raczej za ciepło to nie miało być, trasa tego maratonu miała z założenia być łatwa i szybka i taka była w sumie prawie przez cały czas z kilkoma wyjątkami w postaci całkiem ciekawych singli, ogólnie od samego początku jazda w grupie i podobnie jak tydzień temu w Dąbrowie miałem niezłą nogę więc starałem się dawać zmiany w mojej grupie kilka razy nawet udało mi się uciec do przodu ale ogólnie praktycznie cały czas jechałem z tymi samymi zawodnikami, tempo było na prawdę mocne po 50min jazdy jak spojrzałem na licznik średnią prędkość miałem 31km/h która potem jednak spadła z uwagi na pojawienie się odcinków bardziej technicznych, zaliczyłem tez niegroźną glebę, w lesie na odcinku mocno technicznym na jakim starym nasypie kolejowym była ścieżka między drzewami i sporymi ilościami korzeni, w pewnym momencie zahaczyłem lewym łokciem o jakieś drzewo i poleciałem na prawą stronę ok. 1-1,5m w dół a na mnie spadł rower, w sumie nic mi się nie stało wiec otrzepałem się i pojechałem dalej, mimo stosunkowo nudnej trasy myślę że wyciągnięto z okolicznych terenów co się dało, ogólnie trzeba przyznać że cykl ten ma przyszłość i już zapowiedziano 6 edycji w 2016 roku, jak dla mnie będą to chyba priorytetowe imprezy, z licznika wyszło 63,05km w czasie 2:20:15 miejsce open 54/205 i 16/76 w kategorii