• Wszystkie kilometry: 41923.30 km
  • Suma w górę: 152477 m

Wykres roczny blog rowerowy darkrider.bikestats.pl

Niedziela, 26 lipca 2015 Kategoria Zawody

BikeAtelier Maraton Błędów

po długiej przerwie czas gdzie wystartować, tak złożyło że powstał nowy cykl maratonów w bardzo bliskiej okolicy, w Katowicach niestety nie byłem to teraz przyszedł czas na Błędów a w sumie to cały czas Dąbrowa Górnicza, pogoda dzień wcześniej była dośc zmienna ale w sumie jak analizowałem radary to w okolicach Błędowa raczej jakiś przewałów nie było jednak w nocy padało już sporo i przestało dopiero nad ranem więc trzeba było się przygotować na błotny maraton, trasa początkowo biegła po okolicach Lasek i Krzykawki dobrze mi znanych terenach, następnie zbliżała sie bardziej do jury w okolicach Grabowej, Hutek i Centurii potem w sumie jedyny większy podjazd na górkę w Chechle i powrót do Błędowa, miejscami jazde na odcinkach asfaltowych których i tak nie było zbyt dużo utrudniał silny wiatr, miejscami było sporo botnych odcinków i kałuż ale na piaszczystych terenach podłoże po opadach zdecydowanie lepiej trzymało opony wiec na pewno byłó lepiej niż jakby byłó, totalnie sucho, ogórlnie jechało mi sie dobrze i fajnie było przypomnieć dobie stare tereny MTB po których sie juz nie jeździ bo w tych rejonach teraz głównie na szosie jeźdzę obecnie, dystans z licznika 62,8km,  czas 2:42:27, miejsce open 69/174 w kategorii 23/67 (z na zdjęciu JA uciekający Przemkowi:))