• Wszystkie kilometry: 41923.30 km
  • Suma w górę: 152477 m

Wykres roczny blog rowerowy darkrider.bikestats.pl

Sobota, 31 stycznia 2015

Biegówki Magurka Wilkowicka

pierwszy raz biegówki i pierwszy raz na nartach jakichkolwiek w życiu, wiec bez gleb sie nie obyło i było ich chyba ze 20 albo więcej, ogólnie to jak na pierwszy raz to dowaliliśmy ostro bo z parkingu na stecówce to mieliśmy ponad 3km ski-touringu pod górę (na tracku GPS), na górze warunki ogólnie dobre śnieg nie był jakiś klejący się, dzisiaj tam były jakieś zawody ale sumie jak tam się wdrapałem to już się kończyły i potem było pusto na trasie, oczywiście nie umiałem ani hamować ani skręcać i od razu przypomniały mi sie moje początki na desce, po płaskich jakoś mi nawet szło ale większe przyspieszenie na zjeździe i próba hamowania i skręcania kończyła się glebą, zjazd do parkinku to juz dwukrotne lądowanie na ryju i kolanach wiec dałęm se spokój i zszedłem piechotą szlakiem, ale ciesze sie że wreszcie mi sie udało te naarty po poand roku przetestowac