• Wszystkie kilometry: 41923.30 km

Wykres roczny blog rowerowy darkrider.bikestats.pl

Piątek, 25 kwietnia 2014 Kategoria Trening szosa

Snake-Bite na szosie

plany były takie zeby jechac w okolice paczółtowic koło skały powroźnikowej potem przez doline eliaszówki i wrócic prze olkusz, dojazd jak zwykle do płok przez bukowno i potem podjechałem w kierunku Lgoty i tam jakos dziwnie skonczył mi sie asfalt wczesniej jeszcze pareset metrów jechałem bo takim dość zniszczonym asfalcie ale w normie i jak juz mialem wracal to zauwazylem ze z tylu nie mam powietrza, zmieniam detke pompuje i jakos schodzi powietrze, to zakladam na kolo pompuje i napompowalem juz sporo ponad 5atm wyjmuje pompke i zaszlo calkiem i potem juz dupa nie dalo sie nic nabic, mysle co tu robic jestem 43km od domu niczym raczej z tad nie wroce nawet z 5-cioma przesiadkami, to dzwonie do kumpla i akurat sie zlozylo ze nie mial zadnego wyjazdu (była godzina ok 11am) i przyjechal po mnie i mnie scholowal do domu.. ogolnie porazka na maxa, w domu jeszcze zobaczylem ze na oponie mam takie dziwne rozciecie na ok 5mm ale to nie to tylko klasyczny snake-bite